Loredana realizoi kampanjë me një markë të veshjeve.
Loredana Zefi ashtu si shumë emra të tjerë të estradës tashmë kërkohet edhe për kampanja.
Së fundi, artistja është bërë imazh i “Karl Kani”, brend i dizajnerit të famshëm amerikan Karl Kani.
Në atë kampanjë, Loredana shfaqet me kostume të ndryshme, ndërsa në mesazhin kryesor thotë se gjithmonë duhet t’ia bëjmë vetes pyetjen “A mundem?”.
“A mund ta bëj?, A jam në gjendje?. Gjithmonë kjo pyetje nga shoqëron kur marrim vendime. Është mirë që të vazhdojmë t’ia bëjmë vetes këtë pyetje. Ajo na motivon, drejton dhe na bën të përipiqemi të përmirësohemi”, ka shkruar ndër të tjera ajo.
Për ndryshe, Loredana Zefi së fundi ka njoftuar se po dalin në shitje biletat për turneun e saj, por me çmime të ngritura për shkak të dëmeve financiare që ka pësuar nga pandemia.