Udhëtimi ju jep një nxitje të lumtur menjëherë.
Për të marrë rezultatet e duhura, studiuesit intervistuan 17.000 persona, që vinin nga 17 vende të ndryshme bote, në mënyrë që ata të mund të merrnin një qëndrim më të larmishëm ndaj udhëtimeve. Të të anketuarit konfirmuan se shumë pak gjëra mund të zëvendësojnë shkuarjen në pushime kur bëhet fjalë për lumturinë. Për shembull, 77% e njerëzve thanë se ata rezervojnë pushime kur donë të rregullojnë menjëherë humorin e tyre.
Udhëtimi mund të sjellë më shumë lumturi sesa disa ngjarje të tjera të rëndësishme të jetës.
Pjesa më intriguese e këtij studimi është se njerëzit pretenduan se ata vlerësojnë udhëtimin më shumë sesa ngjarjet e tyre të rëndësishme dhe madje edhe të lumtura në jetën e tyre. 49% e të anketuarve thanë që ata ndiejnë një nivel më të madh të lumturisë kur ata planifikuan dhe shkuan me pushime sesa ata në ditën e dasmës së tyre!
Pothuajse gjysma e personave të intervistuar thanë që të shkosh në një takim me partnerin e tyre nuk i ngre ata lart emocionalisht aq sa bën udhëtimi. 45% pohuan se të fejuarit nuk u dhanë atyre aq një nxitje emocionale siç bëri udhëtimi
Madje as blerja e gjërave nuk mund t’ju ofrojë kaq shumë gëzim.
Studimet tregojnë gjithashtu se njerëzit vlerësojnë marrjen e përvojave të reja më shumë sesa të posedojnë shumë gjëra materiale. 70% e të anketuarve thanë që shkuarja me pushime u jep atyre kënaqësi që zgjasin më shumë sesa lumturia që ata marrin nga blerja e gjërave nëpër markete.
Duket sikur njerëzit janë të gatshëm të sakrifikojnë rehatinë e tyre për hir të përvojave të reja të udhëtimit. Për shembull, 56% e të anketuarve më mirë do të shkonin me pushime sesa të blinin rroba ose gjëra të reja dhe 48% e tyre janë të gatshëm të shtyjnë renovimet e shtëpisë për të vizituar vendet e reja.
Planifikimi i pushimeve përmirëson mirëqenien tonë emocionale.
6 nga 10 të anketuarit ndiejnë një nxitje emocionale kur lexojnë rishikimet në hotel dhe imagjinojnë udhëtimet e tyre në të ardhmen. Sidoqoftë, asgjë nuk mund të zëvendësojë blerjet: më shumë se gjysma e të anketuarve pohuan se blerja e rrobave për pushime ishte një nga ngritësit më të mëdhenj të humorit!