Edicioni më i fundit i raportit dixhital të lajmeve nga instituti Reuters zbulon ndryshimet e shpejta në mënyrën se si njerëzit janë duke u përfshirë me histori lajmesh dhe organizatat që hulumtojnë dhe raportojnë ato.
Besimi dhe angazhimi me burime tradicionale të lajmeve po bie, veçanërisht në mesin e të rinjve, transmeton lajmi.net.
Shumë njerëz po i gjenin lajmet e tyre përmes këtyre faqeve të rrjeteve sociale në mënyra krejtësisht të ndryshme, me aplikacione të tilla si Instagram promovojnë formate të reja si “histori” dhe video të shkurtra.
Kjo ka bërë që njerëzit të kërkojnë më shumë përmbajtje vizuale sesa histori, sugjeroi Instituti Reuters.
Instagram tani përdoret nga 11% e njerëzve në grupmoshat për lajme, shkruan Independent. Kjo është pothuajse aq sa përdor Twitter tashmë, dhe ka të ngjarë ta kapërcejë atë parakalim në 2021, tregoi raporti.
Jashtë Instagram-it, shumica e njerëzve ende i drejtohen Facebook-ut për pjesën më të madhe të lajmeve të tyre përmes rrjeteve sociale, me 36% të njerëzve që tregojnë se e kishin përdorur atë për të gjetur histori.
YouTube është në vendin e dytë, me 21%, me WhatsApp duke u përdorur nga 16% e njerëzve për t’u angazhuar me lajmet.
Instagram dhe Snapchat janë dëshmuar të pëlqyera në mesin e të rinjve, me shumë që marrin lajmet e tyre nga të famshëm në ato platforma.