Pop-ups gjithashtu mund të shfaqen kur shkëmbejnë informacione rreth koronavirusit.
Përdoruesit do t’u jepet mundësia që të vazhdojnë të ndajnë artikullin, nëse besojnë se është akoma me rëndësi, ose “të ktheheni” nëse nuk e kanë kuptuar artikullin mund të jetë i vjetëruar.
Sipas Facebook, botuesit e lajmeve kanë shprehur shqetësime në lidhje me tregimet më të vjetra, të cilat nuk janë të vetëdijshme, sepse ato mund t’i lënë mendimet e lexuesve për ngjarjet aktuale.
Artikujt e vjetër nuk janë përmbajtja e vetme që shkakton një pop-up në Facebook. Faqja e rrjeteve sociale po shqyrton gjithashtu një njoftim të ngjashëm që u siguron përdoruesve të dhëna në lidhje me COVID-19.
Facebook do të informojë përdoruesit në lidhje me burimin e një lidhjeje që ata po ndajnë, dhe t’i drejtojë njerëzit drejt Qendrës së saj të Informacionit në lidhje me koronavirusin.
Facebook nuk është e vetmja kompani që prezanton pop-up p