Duket se kompania ndërmori veprimin për të ndaluar shkrimet e emailit të përdoruesve dhe sigurimin e të dhënave në lidhje me dërgesat në Amazon.
Amazon duket se nuk po përmend më se cilat produkte kanë blerë njerëzit kur i dërgojnë me email konfirmimet e tyre.
Ndryshimi u tregua nga Paul Rosania, një drejtor i produktit për aplikacionin e mesazheve Slack, i cili e vuri re në fund të muajit të kaluar. Disa kanë spekuluar se kjo është për të ndaluar të dhënat që fshihen nga shërbime të tjera në mënyrë që të mbledhin informacione rreth shitjeve të Amazon.
Blogeri dhe zhvilluesi i Apple John Gruber ka hipotezuar se kjo është me qëllim që “të pengohen korrësit e të dhënave të shkruara me email nga marrja e informacionit në lidhje me shitjet e Amazon”, shkruan Independent.
Andrew Chen, i cili më parë ka punuar për programin e Rider Rider të Uber, tha se ndërsa në kompaninë që bën thirrje udhëtimi ata monitoruan të dhënat e marrjes së konkurrencës për të vlerësuar se cilët udhëtarët e shërbimit po thërrisnin në aeroporte ose për udhëtime të shkurtra në mënyrë që të merrnin një pasqyrë më të mirë se si pjesa e tregut është e ndarë në hapësirën e thirrjes së udhëtimit.
Nate Carrier, një menaxher i produktit një Google i cili më parë ka punuar për Amazon, ka bërë një tweet se “luftoi shumë për të përdorur Google Maps në produktin tonë” kur punonte në gjigantin e blerjeve, por nuk mund të zbatonte një teknologji të tillë sepse “Google do të jetë në gjendje të përfundojë shitjet e pajisjeve”.