Edhe pse transmetimi tani sjell para të mëdha në industrinë e muzikës, CD-ja nuk ka vdekur ende.
Sipas raportit zyrtar vjetor, të ardhurat nga shitja e CD-ve u rritën me 21 për qind në 584 milionë dollarë në vitin 2021. Kjo është rritja e parë e të ardhurave nga shitja e CD-ve në Shtetet e Bashkuara që nga viti 2014. Është rezultat i rihapjes së dyqaneve muzikore dhe shitjes së CD-ve në koncerte pasi pandemia e coronavirusit ndaloi gjithçka në vitin 2020.
Siç ka ndodhur në 15 vitet e fundit, shitjet e vinylave gjithashtu po vazhdojnë të rriten dhe të ardhurat janë rritur me një 61 për qind mahnitëse në 2021 në 1 miliard dollarë. Kjo është hera e parë që shitjet e vinylave kanë arritur këtë kufi që nga viti 1986. Duke përfshirë formate të tjera, shitjet e muzikës “fizike” ishin 1.66 miliardë dollarë në Shtetet e Bashkuara vitin e kaluar.
Formati i vetëm muzikor që pësoi një rënie të të ardhurave vitin e kaluar ishte shkarkimi dixhital. Shitjet ranë 12 për qind në 587 milionë dollarë, vetëm tre milionë dollarë më shumë nga shitjet e CD-ve të vitit 2021.
Megjithatë, të ardhurat nga transmetimi vazhdojnë të rriten, dhe duke përfshirë platforma si radio dixhitale, të ardhurat totale u rritën 23.8 për qind në 12.4 miliardë dollarë vitin e kaluar. Abonimi me pagesë solli 9.5 miliardë dollarë, një rritje prej 23 për qind gjatë vitit 2020. Shumë abonime me pagesë u rritën në 11 për qind në 84 milionë dollarë mesatarisht. Numrat mund të ndryshojnë gjatë gjithë vitit, sepse abonentët mund të blejnë tarifën e anëtarësimit, por edhe ta anulojnë atë.
Sot, transmetimi është “prodhuesi” kryesor i industrisë së muzikës dhe përbën 83 për qind të të ardhurave totale. Mirëpo, pavarësisht kësaj, shitja e mediave fizike është një inkurajim për adhuruesit e këtij formati, por edhe i bind artistët se mund të fitojnë ende para duke shitur CD.