Prodhuesi francez ka rifreskuar modelin e tij kompakt në pritje të pasardhësit të tij.
Edhe pse Peugeot 308 aktual ishte “Makina e Vitit” në Evropë, ajo ndodhi, shumë kohë më parë, në vitin 2014. Në një kohë kur gjeneratat e modeleve po ndryshojnë në 6-7 vjet, 308 tashmë duket e vjetruar.
Kjo është arsyeja pse Peugeot ka bërë një përpjekje tjetër për ta mbajtur këtë makinë pak a shumë konkurruese me rivalët shumë më të rinj, përfshirë VW Golf dhe Ford Focus.
Sa për pjesën e jashtme, modeli 2021 ka mbetur praktikisht i pandryshuar. Sidoqoftë, klientët do të jenë në gjendje të zgjedhin një ngjyrë të re të trupit (Vertigo Blue), e cila nuk ishte më përpara, dhe rrota të një dizajni të ri, në dimensione 16 dhe 18 inç, janë gjithashtu të disponueshme.
Enterieri është rifreskuar me një pult të ri të kabinës të pajisur me një ekran të sistemit multimedia digjital 10 inç në rezolucion HD, si ato në gjeneratën e re të modeleve 208 dhe 2008.
Sistemi multimedia mbështet integrimin e telefonit të mençur dhe përfshin navigimin 3D, si dhe komanda zëri.
Kontrolli i navigacionit përshtatës me funksionin stop & go, kamera e pasme që mbulon 180 gradë, gjenerata e fundit e sistemit automatik të frenimit në rast rreziku, paralajmërimi i nisjes së korsisë së padëshiruar me korrigjim automatik të drejtimit dhe paralajmërimi i automjeteve në një kënd të verbër janë gjithashtu në dispozicion të drejtuesit.
Motori përbëhet nga dy njësi benzine dhe dy naftë. Benzina bazë është një 1.2 PureTech me 110 kuaj fuqi dhe klientët gjithashtu mund të zgjedhin një version më të fuqishëm të këtij motori me 130 kuaj fuqi.
Ata që zgjedhin një naftë kanë një zgjedhje midis dy opsioneve 1.5 njësi BlueHDi – më të dobët me 100 kuaj fuqi dhe më të fortë me 130 kuaj fuqi. Për variante më të fuqishme të benzinës dhe naftë, përveç manualit me 6 shpejtësi, është gjithashtu i disponueshëm një transmetim automatik me 8 shpejtësi.
Në krye të gamës është Peugeot 308 GTI me një benzinë 1.6 litra që jep 263 kuaj fuqi.