​Twitter ndalon mbi 100 llogari pro Putinit

0
​Twitter ndalon mbi 100 llogari pro Putinit
Gjigandi

Twitter ka ndaluar më shumë se 100 llogari që shtynë hashtagun pro-rus #IStandWithPutin për pjesëmarrje në “sjellje jo autentike të koordinuar”, disa ditë pasi hashtag-u u bë trend në rrjetin social në mes të pushtimit në Ukrainë.

Një zëdhënës i Twitter tha sot se është ende duke hetuar origjinën dhe lidhjet midis llogarive dhe se i ka ndaluar llogaritë për shkeljen e

“politikës së saj të manipulimit të platformës dhe të postës së padëshiruar”.

Llogaritë me më shumë cicërima rreth hashtag-ut të mërkurën kishin vetëm disa dhjetëra ndjekës dhe përdorën foto të aksioneve si fotografi të profilit, gjë që bëri që studiuesit e dezinformatave të pyesin se si cicërimat u bënë virale.

Është një tregues se “zjarri i gënjeshtrës” i dikurshëm i Rusisë është neutralizuar dhe mbytur në javët e fundit, veçanërisht pasi mediat perëndimore dhe platformat sociale kanë filluar të veprojnë.

RonaTyra

Tufa e llogarive jo autentike u zbulua fillimisht nga Marc Owen Jones, një asistent profesor i studimeve të Lindjes së Mesme dhe shkencave humane digjitale pranë Universitetit Hamad Bin Khalifa në Katar.

“Njerëzit e përdorin shpesh termin bots, por ajo që pamë këtu ishin shumë llogari që demonstronin aktivitet jo autentik. Ata nuk janë robotë. Ata janë shumë më të vështirë për t’u kontrolluar se kaq. Imagjinoni një konfigurim të qendrës së thirrjeve. Mendoni për sasinë e dëmit që mund të bëni,”

tha ai.

Ky është paradoksi i kësaj lloj sjelljeje. Disa nga postimet më të angazhuara në Twitter ishin njerëz që denonconin hashtag,” tha Jones.

Përpjekja e dështuar e Rusisë për të krijuar mbështetje në Twitter është ilustrimi më i fundit i një lufte propagandistike ruse që ka rënë në perëndim. Që nga pushtimi, Kremlini ka luftuar për të depërtuar në barriera të reja të vendosura në platformat digjitale dhe për të çuar përpara një narrativë antiukrainase.

Ky është një ndryshim i dukshëm nga gjashtë javët e para të vitit, kur mesazhet ruse ishin më të përhapura, sipas një raporti nga Omelas, një firmë e analizave digjitale.

Rusia vërshoi mediat sociale në mbarë botën në fillim të janarit në të njëjtën kohë që mediat perëndimore nuk ishin aq të fokusuara në raportimin e Ukrainës, zbuloi Omelas. Kjo i dha Rusisë një dritare për të përhapur propagandën e mbështetur nga Kremlini, duke përfshirë referimin e një pushtimi në Ukrainë si një “operacion ushtarak”, duke raportuar se Ukraina po provokonte luftën dhe narrativat e tjera më të favorshme për Rusinë, sipas Omelas.

Nga 1 janari deri më 20 shkurt, Omelas gjurmoi më shumë se 192.000 postime nga burime të qeverisë ruse mbi Ukrainën – 40 për qind e të gjitha postimeve që gjurmoi në atë kohë.

Dominimi i mbështetur nga Kremlini mbi bisedën ndryshoi në mes të shkurtit, pasi trupat u grumbulluan në kufirin ukrainas dhe presidenti rus Vladimir Putin përgatiti një sulm. Mbulimi gjatë gjithë orarit i luftës nga mediat perëndimore dhe një konsistencë e raportimeve që tregonin Putinin si agresor ka dominuar lajmet, gjë që ka ndihmuar në ndërtimin e simpatisë botërore për Ukrainën, tha Andrew Gonzalez, një analist gjeopolitik me Omelas.

“Rusia nuk po merr të njëjtin ndikim të audiencës së saj siç ka pasur historikisht”,

tha Gonzalez.

“Audienca sigurisht që beson më shumë se portretizimi perëndimor se është një tragjedi për Ukrainën dhe Rusia është agresori. Ky tregim është mjaft i fortë tani.”

Gonzalez shtoi se raportet e mediave perëndimore kanë kundërshtuar fuqishëm portretizimin e Putinit të ngjarjeve në Ukrainë, i cili ka përfshirë përpjekjen e tij për të bindur audiencën se Rusia po përgatitej të vepronte në vetëmbrojtje.

Rusia po humbet shumë terren – dhe mediat e saj – ndaj gjithë përpjekjes së prodhimit të medias demokratike që është e përqendruar në Ukrainë tani. Ndikimi i mesazheve ruse u zbeh ndërsa bëhej gjithnjë e më i qartë u afrua një pushtim, zbuloi Omelas.

Shtrirja e Kremlinit pritet të tkurret edhe më shumë falë përpjekjeve të vazhdueshme nga platformat e mediave sociale. YouTube, Facebook dhe faqet e tjera kryesore të mediave sociale kufizuan shtrirjen e mediave shtetërore ruse, RT dhe Sputnik.

Sinan Aral, drejtor i Iniciativës MIT për Ekonominë Digjitale, shkroi në një shkrim në Washington Post se platformat kishin marrë një strategji të ndryshme nga koha kur Rusia pushtoi Krimenë në vitin 2014.

“Sot, lufta e informacionit në Ukrainë është më intensive, më e kontestuar dhe ndoshta më e rëndësishme se kurrë, sepse motivimi i luftëtarëve vullnetarë në vend dhe inkurajimi i mbështetjes së huaj jashtë vendit janë kritike për suksesin,

” shkroi ai.

“Dhe këtë herë, duket se Rusia po humbet.”

Kompanitë e teknologjisë po vazhdojnë të ndjekin llogaritë e lidhura me Rusinë. Në fillim të kësaj jave, Facebook dhe Twitter ndaluan disa identitete të rreme të krijuara nga një grup rus, të cilët po paraqiteshin si gazetarë ukrainas.

Megjithatë, edhe pas ndalimit, gazetarët e rremë ukrainas vazhduan të postonin artikuj sikur pushtimi i Rusisë kishte rezultuar në dorëzimin e menjëhershëm të Ukrainës.

Një postim nga e marta në një nga faqet e internetit të grupit rus, Ukraine Today, është titulli:

“Cila mund të jetë struktura politike e Ukrainës së pasluftës?”

Fillon me rreshtin:

“Operacioni ushtarak në Ukrainë vazhdon, por rezultati i tij tashmë është një përfundim i paramenduar”

, transmeton NBC News.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu