Kohë të vështira, ja si ta menaxhoni frikën dhe ta ktheni atë në energji pozitive

0
Gjigandi

Frika është një pilot automatik që duhet të çaktivizohet për të përballuar më mirë sfidat që na sjell përditshmëria.

Mes pandemive, luftës dhe krizës ekonomike, përditshmëria jonë është një nga më të vështirat me të cilat jemi përballur në dekadat e fundit. Frika është një ndjenjë që përhapet pothuajse kudo dhe kuptohet, i prek pak të gjithë: kemi frikë nga e ardhmja , nga ndryshimet dhe vështirësitë që na sulmojnë nga të gjitha anët, kemi frikë të dështojmë.

Sipas Costanza Fontani , psikologe dhe trajnere emocionale, është e mundur të zbatojmë një sërë sjelljesh që na ndihmojnë të përballojmë momentet në të cilat ndihemi të kërcënuar dhe në rrezik.

Mësoni të dëgjoni frikën

Konventat shoqërore na kanë rrënjosur idenë se frika dhe trishtimi janë emocione negative dhe duhen luftuar si shenjë dobësie. Përkundrazi, konsiston pikërisht në refuzimin dhe largimin e shumicës së momenteve në të cilat i përjetojmë këto dy ndjenja, pa i dëgjuar dhe pa u lënë hapësirë. Për të qenë në gjendje të menaxhojmë frikën, megjithatë, duhet ta përcaktojmë atë, të analizojmë atë që ndjejmë dhe sinjalet që na vijnë nga trupi ynë, si rrahjet e zemrës që përshpejtohen, toni i zërit që bëhet më i lartë, frymëmarrja që bëhet e shpejtë dhe e parregullt.

Si na kufizon

Frika në vetvete është një fakt pozitiv sepse na ndihmon të identifikojmë një rrezik dhe të qëndrojmë larg tij: nuk është pozitive, megjithatë, të mbetesh i paralizuar ose të reagosh ndaj një rreziku të mundshëm në mënyrë disproporcionale ose joefektive, veçanërisht nëse çon, ndaj sjelljeve jofunksionale dhe nëse pengon arsyetimin logjik gjithnjë e më shumë.

Mekanizmat depotenciale

Kur të kemi arritur në vetëdijen se çfarë do të thotë frika për ne, mund të fillojmë të kërkojmë mënyra për të dobësuar mekanizmat që lëshohen në situata të ndryshme. Për ta arritur këtë, ne duhet të shfrytëzojmë energjitë tona të brendshme.

Mendo ndryshe

Mënyra më e mirë për të reduktuar frikën është të kërkosh sjellje alternative dhe të ndërtosh një frikë më të madhe, të aftë për të frenuar frikën aktuale.

Frika dhe guximi

Guximi nuk është antagonist i frikës, por është energjia dhe përbërësi i nevojshëm për ta kapërcyer atë, duke shpikur sjellje të reja dhe duke marrë rrezikun e përballjes me situatën. Për të qenë të guximshëm dhe për të kapërcyer frikën, duhet të zgjedhim çdo ditë të jemi njerëzit që duam dhe të shprehim burimet dhe karakteristikat tona në maksimum.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu