Facebook dhe Instagram janë duke bërë shtytjen më të madhe ndonjëherë për tregtinë elektronike dhe blerjet në internet me Facebook Shops, funksioni më i ri që i lejon bizneset të kthejnë faqet e tyre në Facebook dhe Instagram në dyqane online për fansat dhe ndjekësit e tyre.
Njoftimin për funksionin e ri dhe shumë interesant e ka bërë edhe vetë themeluesi i Facebook, Mark Zuckerberg, ndërsa mëposhtë është edhe deklarata zyrtare e rrjetit social lidhur me Facebook Shops.
“Facebook, si me pothuajse të gjitha përditësimet e fundit të produkteve të saj, po e faturon këtë veçori si një prej atyre që do të ndihmojë më tej bizneset e vogla të prekura nga pasojat ekonomike që ka shkaktuar COVID-19. Por përditësimi i fundit, i cili po fillon të dalë tani, është gjithashtu lëvizja më e madhe e kompanisë në e-commerce deri në këto momente. Me Shops, pronarët e bizneseve mund të krijojnë një seksion të dedikuar të “dyqanit” të faqes së tyre në Facebook ose Instagram dhe të ndërtojnë një katalog të produkteve të tyre për përdoruesit të cilët mund të shfletojnë dhe të blejnë. Më e rëndësishmja, blerjet më të vërtetë nuk do të ndodhin në Facebook. Listimet e produkteve do të drejtohen tek faqja ekzistuese e një biznesi – përveç nëse është një nga një pjesë e vogël e kompanive që përdorin funksionin e arkëtimit brenda-aplikacionit” thuhet në njoftim.
Ne duam t’u japim njerëzve një vend për të përjetuar gëzimin e blerjeve. Poashtu ne duam të ndihmojmë bizneset e vogla që të përshtaten dhe ta bëjnë më të lehtë për njerëzit që të zbulojnë dhe të bëjnë blerje për gjërat që ata i duan, thuhet më tej në njoftimin e kompanisë.