Konkursi i 66-të i Këngës në Eurovision nga Torino, Itali, arriti në 161 milionë njerëz gjatë tri shfaqjeve
live
në 34 tregje të matura.
Shtrirja e Konkursit në ato territore u rrit nga shtatë milionë nga viti në vit.
Përqindja e shikueshmërisë për finalen e madhe të shtunën e 14 majit u rrit me tre pikë përqindjeje, në 2021 në 43.3%, dhe mbetet më shumë se dyfishi i mesatares së kanaleve të transmetimit (18.2%).
Konkursi u dëshmua edhe një herë jashtëzakonisht popullor me audiencën më të re. Midis 15-24 vjeçarëve, përqindja e shikueshmërisë së finalja e madhe u rrit me tre pikë përqindje në vitin 2021 në 56.2%, duke mbetur katër herë më e lartë se mesatarja e kanaleve të transmetimit (14.0%).
Vendi pritës, Italia dha audiencën e saj më të madhe në rekord (që nga viti 2011 kur ata u ribashkuan në Konkurs), me një rritje +53% në vitin 2021, me një audiencë mesatare prej 6.6 milionë shikuesish, që përbën 41.9%.
Në një të tretën e tregjeve (13 nga 34) ESC pretendonte mbi 50% të pjesës së shikueshmërisë, e kryesuar nga Islanda me 96.4% dhe e ndjekur nga afër nga tregjet e tjera nordike (Norvegjia 89.1%, Suedia 81.4% dhe Finlanda 72.1%).
Foto: EBU
Tregjet e tjera që panë më shumë se 50% të totalit të shikuesve televizivë që shikuan finalen e madhe ishin Armenia, Belgjika, Danimarka, Estonia, Greqia, Lituania, Holanda, Spanja dhe Mbretëria e Bashkuar.
Suksesi i Spanjës dhe Mbretërisë së Bashkuar në Konkurs (duke përfunduar respektivisht në vendin e tretë dhe të dytë) u reflektua edhe në vlerësimet e tyre; të dy vendet dhanë audiencën e tyre më të mirë televizive të dekadës së fundit.
Mesatarisht 6.8 milionë shikues ishin në Spanjë, 86% më shumë në vitin 2021 dhe audienca e tyre më e lartë që nga viti 2008.
Mbretëria e Bashkuar dha audiencën më të madhe nga të gjitha tregjet në vitin 2022 me 8.9 milionë shikues, 20% më shumë në 2021.
Është hera e parë në 11 vjet që Britania e Madhe ka parë vlerësime më të larta se Gjermania, e cila më parë kishte audiencën më të lartë.
3.3 milionë shikues ndoqën finalen e madhe drejtpërdrejt në platformë me 5.1 transmetime të drejtpërdrejta në total. Në të njëjtën javë, 42.3 milionë shikues në 232 vende dhe territore shikuan në kanalin zyrtar YouTube.
Foto: EBU
Numri i shikuesve të finales së madhe në YouTube u rrit gati 50% nga viti në vit në 7.6 milionë shikues për shfaqjen e drejtpërdrejtë. Më shumë shikime ishin në vendin fitues Ukraina me mbi 2.2 milionë deri më sot.
63% e të gjithë atyre që shikonin në YouTube ishin të moshës 18-34 vjeç.
Për më tepër, midis 1 dhe 15 majit llogaritë zyrtare të mediave sociale të Konkursit gjeneruan 22 milionë veprime angazhimi në postimet në Instagram, Facebook, Twitter dhe TikTok.
Konkursi i Këngës në Eurovision u organizua nga anëtari italian Rai i Bashkimit Evropian të Transmetuesve (EBU) më 10, 12 dhe 14 maj.
/abc24.al/