Rreth 20 vite karrierë por përse Jennifer Lopez është një ndër artistët më të nënvlerësuar në ‘Hollywood’

0
Gjigandi

Njëzet vjet pas këngës së saj ikonike Jennifer Lopez mbetet “fenomenale” si aktore, këngëtare dhe kërcimtare.

Këndoni: “Don’t be fool by thë rocks that i got” dhe ka shumë mundësi që të dëgjoni dikë t’ju kthehet: “I’m still, i’m still Jenny from the Block”. Njëzet vjet nga publikimi i saj në shtator të vitit 2002, kënga e Jennifer Lopez-it Jenny from the Block është ende po aq e pëlqyer dhe ka tërhequr rreth 162 milionë shikime në YouTube dhe e më shumë.

Është një nga këngët më të famshme të Lopez-it, dhe ndoshta ajo përcaktuese e saj, ajo ishte një yll mahnitës dhe i suksesshëm i Hollivudit, por, ajo donte të na kujtonte, ajo ishte gjithashtu vajza e thjeshtë.

Kënga, kënga kryesore nga albumi i saj i tretë ‘This is Me… Then’, ishte krijimi i Andre Deyo, një kompozitor i cili u frymëzua nga intervista e Lopez-it në maj të të njëjtit vit me Oprah Winfrey. “Fillimisht, ajo quhej Jenny nga Bronx,” tha Deyo për BBC Culture, “Por në fund u ndryshua. Unë gjithashtu doja t’i jepja asaj një pseudonim të ri, si J-Lo të cilin ajo e kishte përdorur për titullin e saj në albumin e dytë, kështu që pyesja veten nëse do të dëshironte ta thërrisnin Jenny?”

Ngritja e Lopez në atë që tani mund të konsiderohet si një ikonë globale ka qenë e gjatë, por edhe tani, tre dekada në karrierën e saj, pasi ka shitur 80 milionë disqe, ka regjistruar tetë albume dhe është shfaqur në më shumë se 40 filma, ajo ende lufton për të marrë. detyrimet e saj. Kjo ishte e dukshme në dokumentarin e fundit të Netflix, Halftime, e cila e ndoqi atë gjatë një periudhe të ngarkuar karriere në 2019 dhe 2020 kur ajo u shfaq në një rol të vlerësuar nga kritikët në filmin Hustlers dhe performoi në shfaqjen e pjesës së parë të Super Boël 2020. Megjithatë, në të njëjtën kohë me festimin e të dyja këtyre arritjeve, ajo theksoi kundërshtimin që ajo ende përballet nga industria. Përkatësisht, shohim se si ajo nuk arrin të marrë një nominim të shumëpritur për Oscar për Hustlers dhe detyrohet të ndajë skenën e Super Boël me një tjetër artiste latine, Shakira, vendim për të cilin Lopez nuk përmbahet: “Ishte më i keqi, ideja në botë për të pasur dy njerëz të bëjnë Super Bowl!” thotë ajo në kamera. Përmes përzierjes së rastësisë dhe dizajnit, dokumentari duket se shtron pyetjen: a është ylli më i nënvlerësuar i Lopez Hollywood-it?

Ngritja e saj e fituar me vështirësi

Që në moshë të re, Lopez ka luftuar gjithmonë me një skepticizëm të caktuar: ajo ka folur se si, si një adoleshente e vonë, ajo u largua nga prindërit e saj David dhe Guadalupe kur vendosi të linte kolegjin, pasi fillimisht kishte parashikuar se mund të ishte një avokate për të ndjekur ëndrrat e saj për të qenë një interpretuese. Por një periudhë si kërcimtare mbështetëse në fillim të viteve 1990 për MC Hammer dhe Neë Kids on the Block siguroi vendin e saj si një nga Fly Girls, një trupë kërcimi në shfaqjen e skeçit të komedisë televizive, In Living Colour.

Prej andej pasuan role të ndryshme të vogla televizive, përpara dy paraqitjeve në ekranin e madh, të cilat megjithatë ishin të dështuara – thriller aksioni Money Train në 1995 dhe komedia Jack me Robin Williams një vit më vonë. Por më pas në vitin 1997 erdhi roli që e bëri atë pa dyshim një yll Hollivudi: luajti si e ndjera Selena Quintanilla-Pérez në Selena. Quintanilla-Pérez ishte një këngëtare meksikano-amerikane e cila ishte në rrugën e duhur për t’u bërë një nga yjet më të mëdhenj të Amerikës Latine në histori, para se të qëllohej dhe vritej, në moshën 23-vjeçare, në vitin 1995 nga presidentja e klubit të fansave të saj, Yolanda Saldívar.

Megjithatë, skena për suksesin e saj në shumë disiplina u vendos dhe në qershor 1999 u publikua albumi i saj debutues ‘On the 6’, me këngën kryesore If You Had My Love u bë kënga numër një në SHBA, e ndjekur nga Euro-dance banger: Ëaiting For Tonight, dhe Let’s Get Loud, një këngë e shkruar fillimisht nga Gloria Estefan. Kopertina e albumit tregonte një Lopez të rastësishme, të veshur me mbathje dhe një bluze me mëngë të gjata, flokët një bisht të çrregullt, ulur në një divan. Ajo sugjeroi një imazh të vajzës ‘Jenny from thë block’, ndoshta kishte për qëllim të nxirrte reputacionin e saj tashmë të krijuar si një vajzë magjepsëse e festës.

Kjo pjesë e personalitetit të saj u përjetësua në imagjinatën e publikut një vit më vonë në Grammy të vitit 2000, kur, duke marrë pjesë me të dashurin e saj të atëhershëm P Diddy, ajo veshi atë fustanin e famshëm Versace.

Në janar 2001, ajo u bë e vetmja artiste femër që deri më sot kishte albumin numër një dhe një filmin numër një.

Megjithatë, pati dhe gabime gjatë rrugës, më e keqja prej të cilave ishte filmi famëkeq i krimit romantik i vitit 2003, ‘Gigli’, në të cilin ajo luajti përballë Affleck. Është e vështirë të gjesh ndonjë gjë pozitive te Gigli, i cili objektivisht është një film i tmerrshëm, nga dialogu i ngathët deri te komploti i trashë. E vetmja gjë për të është interesimi për të parë një çift të fuqishëm të Hollivudit , i njohur si Bennifer, duke luftuar kundër peshës që ata të dy kishin në publik, dyshja njoftoi fejesën e tyre pak para publikimit të filmit, por u ndanë një vit më pas.

Duke reflektuar për këtë periudhë në një podcast të fundit , Affleck – i cili u ribashkua me Lopez në vitin 2021, nxori në pah nuancat më të errëta të reagimit kundër saj, duke e etiketuar atë “seksiste” dhe “raciste” dhe duke iu referuar gjërave që ishin shkruar në mënyra që nëse e shkruanit tani, fjalë për fjalë “do të pushoheshit nga puna për ato gjëra që thatë”.

Sidoqoftë, ishte Hustlers e 2019- ës që me të vërtetë u kujtoi njerëzve se me çfarë force duhej llogaritur ajo. Në dramën e krimit të vërtetë – gjithashtu prodhuar nga Lopez – ajo luajti Ramona, mbretëresha e një grupi striptistësh që droguan dhe grabitën bankierë të wall Street. Mbetet një performancë fantastike e yjeve që është virtuoze në më shumë se një mënyrë – skena e saj hapëse e kërcimit në pole është një shfaqje më e fortë e atletikës se çdo luftim superhero i inskenuar.

Së bashku me ofertën e saj për Oscar në dokumentarin ‘Halftime’ janë pamjet e yllit në provat për shfaqjen e pjesës së parë të Super Boël 2020, në të cilën ajo tregohet e frustruar që duhet të ndajë skenën me superyllin kolumbian Shakira – jo për asnjë arsye që lidhet me vetë Shakirën. por për mesazhin që ajo beson se i dërgon publikut se thjesht nuk do të mjaftonte.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu