Cili është ndikimi i farave në shëndet?

0
Gjigandi

Nuk ka asnjë ushqim në dietë që do të ishte një burim i plotë i të gjithë lëndëve ushqyese, kështu që kur zgjedhim ushqimet, flasim për përqendrimin e lëndëve të ndryshme ushqyese në një ushqim.

Në këtë drejtim, farat njihen prej kohësh si ushqim që në një vëllim të vogël ka një vlerë më të lartë kalorike dhe ushqyese. Prandaj gjatë historisë ato janë mbledhur dhe vlerësuar si ushqime me vlera të jashtëzakonshme ushqyese.

Kur hamë fara, është sikur po konsumojmë një preparat multivitaminë, një përzierje proteinash dhe yndyra të mira të pangopura me fibra të dobishme për tretjen.

Është e rëndësishme të theksohet se ne i përdorim ato në copa ose lugë çaji, jo në grusht, sepse edhe gjërat e mira mund të jenë shumë.

Farat e lulediellit, kungullit dhe lirit janë më të disponueshmet në dyqane dhe tregje. Ato karakterizohen nga virtyte të tilla si një burim i proteinave bimore në dietë, yndyra bimore të pangopura, duke përfshirë yndyrat thelbësore omega, dhe një përmbajtje të mirë fibrash për funksionin e rregullt të traktit tretës.

Union Contact

Duke qenë se nuk ka ushqim universal të mirë për të gjithë, kështu që jo të gjitha farat janë për të gjithë, kështu që për shkak të alergjive dhe mostolerancave ushqimore, duhet bërë një zgjedhje e përshtatur për çdo person individualisht.

Fara kungulli

Pavarësisht nëse ato janë fara klasike të kungullit me guaskë ose pa lëvozhgë, farat e kungullit janë një burim mineralesh si kaliumi, zinku, magnezi, hekuri, fosfori dhe mangani. Janë një rostiçeri e shkëlqyer për diabetikët.

Ato janë të rëndësishme për të mbështetur sistemin tonë imunitar dhe rezistencën. Ato janë veçanërisht të rëndësishme për meshkujt sepse përmbajnë fitosterole që janë të dobishme për prostatën.

Ato përmbajnë proteina dhe janë një burim i mirë i acideve yndyrore të pangopura – omega-6 dhe më pak omega-3. Ato janë të pasura me fibra, gjë që i bën ato një kombinim të lëndëve ushqyese për t’iu përgjigjur kolesterolit të ngritur dhe uljen e kolesterolit “të keq” LDL.

Fara luledielli

Vitamina E është jashtëzakonisht e vlefshme për shëndetin tonë, sepse është një antioksidues i rëndësishëm, veçanërisht i fokusuar në ruajtjen e integritetit qelizor dhe rezistencës së membranës qelizore ndaj sfidave oksiduese dhe imune.

Dy lugë gjelle nga këto fara janë një burim i shkëlqyer i kësaj vitamine të rëndësishme të tretshme në yndyrë, e cila shpesh është e mangët në dietë. Përveç kësaj, ato përmbajnë edhe vitamina të tjera si B6, si dhe minerale si magnez, mangan, fosfor, bakër dhe selen.

Pikërisht për shfrytëzimin e magnezit në organizëm është i rëndësishëm B6, ndaj ky është një kombinim i shkëlqyer i dy lëndëve ushqyese të rëndësishme. Si një meze të lehtë gjatë PMS, të kombinuara me pak çokollatë të zezë, farat e lulediellit janë një zgjedhje e shkëlqyer.

Fara liri

Farat e lirit janë një nga kulturat më të vjetra që janë kultivuar që në fillimet e qytetërimit. Ka dy lloje, kafe dhe të artë, të dyja po aq të dobishme dhe ushqyese. Një lugë gjelle (7 gramë) fara liri të bluara përmban: 37 kcal, 1.3 gram proteina, dy gram karbohidrate, 1,9 gram fibra, tre gram yndyrë totale, nga të cilat 1,5 mg janë acide yndyrore omega-3.

Nëse jeni vegjetarian ose nuk hani peshk, farat e lirit mund të jenë burimi juaj më i mirë i acideve yndyrore omega-3. Ato janë një burim i pasur i acidit alfa-linolenik (ALA), i cili konsiderohet një acid yndyror thelbësor omega-3.

ALA është një nga dy acidet yndyrore thelbësore që duhet të marrim nga ushqimi që konsumojmë sepse trupi ynë nuk mund t’i prodhojë ato vetë. Sipas hulumtimeve, ALA në farat e lirit parandalon depozitimin e kolesterolit në enët e gjakut, zvogëlon inflamacionin në arterie dhe madje redukton rritjen e tumorit. Farat e lirit përmbajnë lignan – substanca bimore që kanë veti antioksiduese dhe estrogjenike dhe reduktojnë rrezikun e kancerit.

Ato përmbajnë deri në 800 herë më shumë lignan se ushqimet e tjera me bazë bimore. Gjithashtu, ato janë një burim i pasur i fibrave dietike dhe mund të zgjidhin shumë probleme me tretjen, si kapsllëku dhe jashtëqitja e çrregullt. Fibra që gjendet në farat e lirit nuk mund të shpërbëhet në trupin e njeriut. pra stimulojnë punën e muskujve të zorrëve dhe rregullojnë tretjen.

Përveç kësaj, fibrat dietike mund të zvogëlojnë përthithjen e kolesterolit dhe glukozës nga ushqimi. Shumë studime kanë vërtetuar se konsumimi i farave të lirit për një periudhë të gjatë kohore mund të kontribuojë në uljen e presionit të gjakut.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu