Volvo Cars, përmes krahut të saj të kapitalit të sipërmarrjes – Volvo Cars Tech Fund – ka bërë një investim në StoreDot, një kompani izraelite që zhvillon teknologjinë e baterive të karikimit ekstrem të shpejtë.
Sipas medieve të huaja,StoreDot po punon në qelizat e litium-jonit mbizotërues të silikonit, të cilat premtohet të ofrojnë një shkallë shumë të lartë karikimi – rimbushja për 160 kilometra duhet të zgjasë vetëm 5 minuta. Kjo teknologji e re, e quajtur “100in5”, pritet të arrijë “prodhimin masiv” deri në vitin 2024.
Natyrisht, duhet të kemi parasysh se performanca e karikimit varet jo vetëm nga vetë bateria, por edhe nga elementë të tjerë, duke përfshirë fuqinë e disponueshme të karikimit të shpejtë dhe standardet e karikimit.
Nëse supozojmë se një automjet elektrik kërkon 25 kWh për të udhëtuar 160 kilometra, atëherë një karikim 5-minutësh do të kërkonte një fuqi afërsisht 300 kW. Pyetja është nëse teknologjia e StoreDot do të lejojë ruajtjen e një ritmi të tillë në një dritare të gjerë të “gjendjes së karikimit” (State of Charge, SOC) ose nëse është thjesht një numër maksimal për një gamë optimale – për shembull 20-50 për qind SOC.