Rusia po humbet 160 milionë euro në ditë si pasojë e sanksioneve, pse mund të arrijë deri në 280 milionë pas 5 shkurtit?!

0
Gjigandi

Rusia, eksportuesi më i madh në botë i naftës, po humbet rreth 160 milionë euro në ditë për shkak të ndikimit të kombinuar të embargos së gjerë të naftës të Bashkimit Europian dhe kufirit të çmimit të G7-ës, sipas një raporti të ri. Humbjet ekonomike mund të rriten deri në 280 milionë euro në ditë pas 5 shkurtit, afati i fundit që BE vendosi për 27 shtetet e saj anëtare për të hequr gradualisht të gjitha importet nga deti të produkteve të naftës të rafinuar, si nafta dhe gazoil.

Rusia tani fiton 640 milionë euro në ditë nga 1000 milionë euro në ditë në mars nga shitja e të gjitha lëndëve djegëse fosile, të cilat besohet se përfaqësojnë rreth 40% të buxhetit të saj federal dhe veprojnë si një mjet shpëtimi financiar për të financuar luftën gjithnjë e më të kushtueshme në Ukrainë.

Gjetjet u publikuan të mërkurën nga Qendra për Kërkime për Energjinë dhe Pastërtinë (CREA), një organizatë e pavarur kërkimore me qendër në Helsinki, dhe janë gati të ndihmojnë në shuarjen e zërave kundërshtues që i kanë cilësuar sanksionet perëndimore si joefektive dhe kundërproduktive.

Një zëdhënës i Komisionit Europian nuk pranoi të komentonte raportin, duke thënë thjesht “ne do ta lëmë të flasë vetë”. Megjithatë, Kremlini shprehu skepticizëm dhe tha se ishte shumë herët për të nxjerrë përfundime rreth humbjeve ekonomike. Llogaritja nga CREA merr parasysh goditjen e dyfishtë të shkaktuar nga embargoja e BE-së e cila prek tregun e saj të brendshëm dhe kufirin e çmimeve të G7, i cili ka implikime në mbarë botën. Grupi përbëhet nga Kanadaja, Franca, Gjermania, Italia, Japonia, Mbretëria e Bashkuar dhe Shtetet e Bashkuara.

Si pjesë e embargos, e konsideruar gjerësisht si sanksioni më radikal i bllokut deri më sot, vendet e BE ranë dakord të heqin qafe gradualisht të gjitha importet e naftës ruse dhe produkteve të rafinuara nga deti. Importet e naftës përmes tubacioneve u përjashtuan në mënyrë të diskutueshme me kërkesë të vendeve të Europës Qendrore, megjithëse Gjermania dhe Polonia ranë dakord t’i eliminonin ato me vullnetin e tyre.

RonaTyra

Megjithatë, shumica dërrmuese e blerjeve të BE-së të naftës ruse tregtoheshin nga deti, duke e bërë embargon një vendim ekonomik me pasoja gjithëpërfshirëse. Blloku hoqi të gjitha importet e naftës së papërpunuar nga deti më 5 dhjetor, në të njëjtën ditë që G7 prezantoi kufirin e vet të çmimeve, i cili lejon ofrimin e shërbimeve kryesore, duke përfshirë financimin, sigurimin dhe transportin, për cisternat ruse që shesin naftë të papërpunuar me një çmim. çmimi maksimal prej 60 dollarë (56 euro) për fuçi.

Tejkalimi i këtij kufiri shkakton menjëherë një ndalim për të ofruar shërbime. Gama e çmimeve e zgjedhur nga G7, e cila buron nga negociatat e stërzgjatura midis vendeve të BE-së, nuk është fiksuar në gurë dhe mund të rishikohet sipas tendencave të tregut. Diapazoni i 60 dollarëve për fuçi fillimisht u kritikua nga disa liderë dhe analistë për të qenë shumë i ulët, duke pasur parasysh se Rusia kishte shitur naftën e saj Urals me një çmim të zbritur artificialisht në krahasim me standardin Brent.

Në ditët e para të vitit 2023, çmimi i Uraleve ka vazhduar të bjerë, duke arritur në 51 dollarë për fuçi, shumë larg nga 95 dollarët që shiheshin pikërisht përpara se Kremlini të niste pushtimin e Ukrainës. Ekspertët në CREA besojnë se ulja e kufirit të çmimit të G7 në një interval më agresiv midis 25 dhe 35 dollarë për fuçi, siç kërkuan Polonia dhe vendet baltike gjatë bisedimeve me BE-në, mund të ulë të ardhurat e Moskës nga nafta me “të paktën” 100 milionë euro në ditë, mbi humbjet ekzistuese.

Raporti, i cili gjurmonte lëvizjet ditore të anijeve të mallrave, tregon se Rusia ka bërë 3.1 miliardë euro nga anijet e papërpunuara që supozohet të mbulohen nga kufiri i G7, duke i siguruar qeverisë qendrore 2 miliardë euro të ardhura tatimore. Për shkak të paqartësisë së ekonomisë ruse, është e paqartë se sa para duhet të bëjë Moska për të rimbursuar të gjitha kostot e prodhimit dhe transportit dhe për këtë arsye të jetë e gatshme të vazhdojë të shesë naftën e saj në tregjet globale.

Një vlerësim i paraluftës nga Fondi Monetar Ndërkombëtar (FMN) sugjeroi një çmim të barabartë midis 30 dhe 40 dollarë për fuçi. Për të gjymtuar më tej makinën luftarake të Rusisë, ekspertët rekomandojnë forcimin e zbatimit të kufirit të çmimit dhe futjen e masave të ngjashme për importin e gazit të tubacionit dhe gazit natyror të lëngshëm (LNG).

Në dhjetor, thuhet në raport, BE-ja mbeti blerësi më i madh i naftës ruse dhe gazit rus dhe ishte blerësi i dytë më i madh i LNG-së ruse pas Japonisë. Megjithatë, sapo embargoja e brendshme të fillojë plotësisht më 5 shkurt, blloku pritet të bjerë në listë dhe të zëvendësohet nga Kina dhe India si klientët kryesorë të naftës të Rusisë.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu