Janari është ndoshta muaji më i gjatë i vitit, festat e Krishtlindjeve mbarojnë, ne fillojmë të punojmë përsëri dhe vera është ende larg.
Janari është i ftohtë, është i ndërministueshëm, na detyron të bëjmë rezoluta të mira, të shohim kalendarin dhe të kuptojmë se të paktën tre muaj do të kalojnë para festave të ardhshme. Për këtë arsye, sapo mbarojnë festat e Krishtlindjeve, gjendja jonë shpirtërore ndryshon papritur.
Nuk është rastësi që lindi legjenda e Hënës Blu, hëna më e trishtuar e vitit.
“Në realitet nuk thuhet në janar duhet të ndihemi të trishtuar – shpjegon psikologia dhe psikoterapistja Carolina Traverso – Çdo gjë varet nga ajo që largohemi dhe nga ajo që do të takojmë dhe mbi të gjitha, nga mënyra se si e vlerësojmë atë”. Të vetmit që gjejnë lehtësim në janar janë ata që nuk i pëlqejnë Krishtlindjet. “Por edhe përata që nisin projekte të reja, janari mund edhe të jetë emocionues, plot ëndrra dhe shpresa.”
Janari dhe rinisja e punës
Rinisja në zyrë, kthimit në rutinën e zakonshme, kapja me kolegët dhe trafiku i mëngjesit për të shkuar në punë mund të jetë i rëndë. “Kjo është veçanërisht e vërtetë kur u ktheheni situatave stresuese të punës, veçanërisht kur merreni me shefa apo kolegë të vështirë. Fakti mbetet se, edhe kur klima në zyrë nuk është në vetvete një burim ankthi apo tensioni, kthimi në punë do të thotë ende menazhim i zhgënjimit për të mos qenë më në gjendje të kënaqë si përpara dëshirës për të patur më shumë kohë për veten dhe për njerëzit që duam.
Janari dhe barra e synimeve të mira
Problemi tjetër në janar ka të bëjë me qëllime të mira. Ndihemi të detyruar t’i bëjmë ato, edhe pse e dimë sa e vështirë është t’i respektojmë.
“Ne nuk jemi të detyruar të bëjmë rezoluta të mira në fillim të vitit ashtu si në fund të vitit, nuk na kërkohet të marrim aksione. Por bërja e tyre është pothuajse e parezistueshme. Ka arsye psikologjike, të lidhura me faktin se mendja jonë shoqërohet në mënyrë të pashmangshme, në fund të vitit të vjetër dhe fillimin e së resë, idenë e ripërtëritjes. Dhe ka arsye sociale, kështu që është pothuajse e pamundur të mos kesh një bisedë me tema: “qëllime të mira” në ditët e tranzicionit nga një vit në tjetrin ose, për ata që përdorin një media sociale, duke mos parë përmbajtje të lidhura me buxhetet dhe qëllimet e mira të bëhen mbizotëruese në rrjedhjen e pafundme të informacionit ndaj të cilit ne ekspozojmë veten çdo ditë”.