Çfarë e bën një postim të mediave sociale të shfaqet në të gjithë burimet e njerëzve dhe një tjetër të zhduket në errësirë? Është një pyetje për të cilën kushdo që përpiqet të bëjë.
Tweet-et nuk shfaqen vetëm në rend kronologjik. Platformat priren të mbajnë detajet e plota të algoritmit të tyre, kodin që përcakton se cilat postime shihni në çfarë rendi,
Nën një iniciativë të shefit të Twitter, Elon Musk, fragmente të diskutimeve të brendshme në Twitter rreth moderimit të përmbajtjes, të quajtura “Skedarët Twitter”, janë shpërndarë në platformë nga disa gazetarë.
Zbulimet e vazhdueshme përmbajnë biseda të brendshme të rrethit të brendshëm të Twitter-it të drejtuesve të lartë rreth një sërë vendimesh të diskutueshme:
-kufizimi i shpërndarjes së historisë së laptopit të Hunter Biden
-pezullimi i përhershëm i Donald Trump në vazhdën e trazirave të Kapitolit të 6 janarit 2021
-kufizimi i shtrirjes së disa llogarive me ndikim.
Pjesa e dytë e zbulimeve nga gazetari amerikan Bari weiss orojnë pamjet e ekranit nga shefja e re e sigurisë së Twitter, Ella Irwin, ku zbulohet se tre llogari konservatore me ndikim në SHBA ishin vendosur në “lista të zeza”, që do të thotë se tweetet e tyre ose nuk do të bëhen trend, ose mund të mos shfaqet në kërkim.
Weiss tha se vendimet u morën të gjitha në fshehtësi, pa informuar përdoruesit.
Pjesa më e diskutueshme vjen nga ajo se kush duhet të vendosë se çfarë mund dhe çfarë nuk mund të jetë tendencë.
Një emër në listën e skedarëve në Twitter që ka tërhequr vëmendjen është Dr Jay Bhattacharya, një profesor i politikave shëndetësore në Universitetin e Stanfordit, i cili kundërshtoi me zë të lartë bllokimet e koronavirusit dhe tweet-et e të cilit raportohet se nuk ishin në trend.
Ka pasur raporte të ndryshme që sugjerojnë se grupet si trans dhe personat me madhësi plus, kishin më shumë gjasa t’u kufizoheshin llogaritë e tyre.
Shumë individë liberalë dhe me prirje të majtë janë ankuar më parë për llogaritë dhe postimet e tyre në Twitter.
Vështirësia është se njerëzit do të kenë një parandjenjë se po kufizohen, angazhimi me postimet e tyre papritmas bie ose ndjekësit e tyre raportojnë se nuk i shohin më, por kjo mund të jetë për shkak të shumë arsyeve të tjera, dhe është tepër e vështirë të provosh se kjo është ajo që po ndodh pa akses në punët e brendshme të kompanive.