Studimet tregojnë se kur kolegët qeshin së bashku, mund të ndikojë në produktivitetin dhe inovacionin e vendit të punës.
Hulumtuesit nga Harvard Business School dhe Wharton School Business kohët e fundit kanë zbuluar se njerëzit i perceptojnë ata që kanë një strukturë humori si më të sigurt dhe kompetent se sa ata që nuk ndihen rehat për të treguar shaka.
Në një eksperiment, hulumtuesit pyetën 166 pjesëmarrës për të vlerësuar testuesit për një kompani. Testimi i parë kishte për qëllim të ishte serioze dhe e dyta ishte menduar të ishte argëtuese. Pjesëmarrësit perceptuan se testuesit e dytë ishin më të sigurtë dhe ata me shumë gjasa ishin më të mprehtë dhe zgjidheshin si lider të aktivitetit.
Në një tjetër eksperiment, hulumtuesit prezantuan pesë skenarë interviste për punë për pjesëmarrësit, të cilët lexuan skriptet e bisedës ndërmjet menaxherëve dhe kandidatëve për punë. Në një skenar, kandidati iu përgjigj pyetjes së një menaxheri punësimi me një përgjigje serioze. Në një tjetër, kandidati i tha një shaka që rezultoi e suksesshme (menaxheri i punësimit qeshi). Një në tre kandidatë thanë një shaka të papërshtatshme dhe të suksesshme. Dy skenarët e fundit përfshinë një shaka të papërshtatshme dhe të dështuar. Për çdo skenar, hulumtuesit u kërkuan pjesëmarrësve të vlerësonin besimin dhe kompetencën e kandidatit të punës në fjalë.
Në bazë të përgjigjeve të pjesëmarrësve, studiuesit zbuluan se ndërsa një shaka e papërshtatshme e bën tregimtarin të duket më i vetësigurtë, ajo gjithashtu e bën atë person të duket më pak i aftë dhe me status më të ulët se sa dikush që tregon një shaka të duhur.
Megjithatë, studiuesit rezultuan se nëse një shaka është pritur mirë, e qeshura mund të zbutë goditjen për reputacionin e tregimtarit. Nga ana tjetër, duke u përpjekur për një shaka të duhur mund të dëmtojë mendimin e kolegëve tuaj për ju.
“Mos kini frikë nga një dështim”, shkruan autori i studimit Alison Wood Brooks në Business Review Harvard. “Shakatë e keqe – edhe për aq kohë sa ato janë të përshtatshme – nuk do të dëmtojnë gjendjen tuaj sociale ose të ndikojnë se sa kompetent mendojnë njerëzit se ju jeni.”
Për të qenë të suksesshëm në biznes, duhet të keni një mirëkuptim të natyrës njerëzore dhe të njihni audiencën tuaj. Edhe pse kjo mund të duket si sens i përbashkët, tani ka literaturë për të mbështetur atë. Shakaja që ju i tregoni shokut tuaj të ngushtë nuk mund t’ia tregoni klientit tuaj të ri. Konteksti është gjithçka.