Gjashtë ushtrime për një trup tërheqës

Filloni me një plank të lartë me këmbë pak më të hapura dhe pesha në secilën dorë. Mbani abdomenin e shtrënguar dhe ngriheni drejt bustit tuaj duke e mbajtur bërrylin afër gjoksit. Tani, drejtojeni krahun e majtë, duke e sjellë peshën afër gluteusit të majtë. Uleni peshën në pikën fillestare dhe pastaj përsëriteni të njëjtin ushtrim në anën e kundërt një herë.

confident-in-bed-workout-plank-tri-kickback-820x542

Filloni me bërrylat në dysheme dhe ijët në bosu. Hapni gjunjët dhe bëni shputat bashkë. Filloni të ngrini shputat 7-20 centimetra drejt tavanit. Sigurohuni që lëvizja të vijë prej gluteusit, jo pjesës së poshtme të shpinës. Kjo është një përsëritje. Duhet të bëni 3 sete me nga 15 përsëritje.

confident-in-bed-workout-frog-kick-bosu-820x542

Filloni me një pozitë plank të parakrahut duke mbajtur krahun e djathë në tokë dhe bërrylin e vendosur nën krahë. Mbani ijët në ajër dhe rrini ashtu për 30 sekonda. Bëjeni më sfiduese duke mbajtur një peshë në dorën e majtë (siç paraqitet në fotografi). Bëni 3 sete nga secila anë.

confident-in-bed-workout-slide-plank-820x542

Filloni me një plank të lartë me pesha në secilën dorë. Uleni trupin derisa gjoksi juaj qëndron mbi tokë. (Largoni peshat nëse ju pengojnë kyçet e dorës). Mbani muskujt abdominal të shtrënguar përgjatë tërë lëvizjes. Bëni 3 sete me nga 12 përsëritje.

confident-in-bed-workout-pushup-820x542

Filloni duke qëndruar me këmbën e majtë 2-3 këmbë (60 deri 90 centimetra) përpara së djathtës. Vendosni topin e këmbës së djathë në Bosu dhe mbani nga një dorak në secilën dorë. Përkulni gjunjët dhe uluni drejt tokës. Bëni 3 sete me nga 15 përsëritje për secilën këmbë.

confident-in-bed-workout-split-squat-with-curl-flipped-820x542

Vendosni dy dorakët në dysheme dhe qëndroni me thembra në pesha me gishtat në dysheme. Përkuluni në ijë për ulur prapanicën drejt tokës. Uluni për 3 deri 4 sekonda për tu përkulur dhe kini për qëllim të vendosni ijët paralel me dyshemenë. Pastaj mbështetuni në thembra për të qëndruar ashtu. Bëni 3 sete me nga 12 përsëritje, shkruan Motivim.

confident-in-bed-workout-sissy-squat-820x542

Kontrolloni gjithashtu

U ndava nga gruaja dhe jetoj me të dashurën, bëj seks me shumë femra por njëra më shokoi kur…

[ad_1] Një burrë 38 vjeçar ka rrëfyer për The Sun se ka qenë i martuar …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *