11 frutat dhe perimet kundër këmbëve të ënjtura

0
19

Çokollata e zezë, avokado dhe luleshtrydhe parandalon grumbullimin e ujërave, përmirëson qarkullimin, i thua lamtumirë rëndesës dhe ujërave të tepërta.

Kur ulemi për të ngrënë na ndodh shumë herë që të ekzagjerojmë me ushqimet e përpunuara, sikurse janë djathërat e staxhionuar apo ushqime të gatshme.

Kujdes! Jo vetëm kundër kileve të tepërta, por edhe qarkullimit të dobët të gjakut, keqfunksionimi i qarkullimit të gjakut është përgjegjës jo vetëm për tension të lartë, kolesterol e sëmundje kardiovaskulare, por edhe për shqetësime të tjera, sikurse janë ënjtje apo fryrje e këmbëve, ndjesi të rëndesës dhe celulitit etj.

Ndaj dhe dieta e duhur ushqimore, shoqëruar edhe me aktivitet fizik të përditshëm janë “arma” e duhur për të ruajtur shëndetin e mirë.

Konsumimi i tepërt i ushqimeve të përpunuara, shumë të rafinuara, shumë të pasura me sheqerna dhe sidomos natrium mund të ndikojë dhe të rritë rrezikun e mbajtjes së ujit në organizëm, fryrje dhe ndjenjë rëndese.

Për këtë arsye dietologët listojnë 11 fruta dhe perime që parandalojnë problemin e ënjtjeve të këmbëve, për shkak të akumulimit të ujërave në trup, duke ndihmuar organizimin në nxjerrjen e ujit të tepërt nga trupi.

Asparag

Luleshtrydhe

Luleshtrydhe

Bajame

Banane

Boronica

Çokollatë e zezë

Tarasako

Çaj jeshil

Avokado

Majdanoz

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here